Jump to content

Kingspaw

Kūrybos direktorius
  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

91

5 Followers

About Kingspaw

  • Rank
    Sergeant Major

Recent Profile Visitors

1,371 profile views
  1. Kingspaw

    Dėl classic serverio pasiulimo

    O taip, tai įmanoma ir jau praktikoje buvo naudota. Pamąstysime, dėkui
  2. Kingspaw

    CSGO JB netvarka

    Na nereikia taip, mums visi žaidėjai svarbūs, o ypač kai turi JB patirties ir moka vesti dienas kartais tik ignoruot reikia vienus ar kitus žmogelius.
  3. Žaidimų papildymas. Parengė mellowhype. Diena Ir naktis. Žaidimas pradedamas žaisti warden'ui pasakius "Žaidžiame Diena ir naktis" arba "Dabar žaisime Diena ir naktis(galima pradėti žaidima žaisti ir po betkurios kitos duotos warden'o komandos, PVZ: "po mano komandos GO pradėsime žaisti ....)", žaidimo taisyklės labai paprastos, warden'ui pasakius Diena visi kaliniai privalo žiūrėti į viršų, pasakius naktis į apačia, warden'ui davus komanda "ATVIRKŠČIAI" viskas keičiasi, vadinasi pasakius warden'ui Diena privalote žiūrėti į apačia, o pasakius naktis privalote žiūrėti į viršu. Kaliniui atlikti veiksmą duodama 3sekundės, neatlikus veiksmo per 3 sekundes arba suklydus komanda kalinys be perspėjimo privalo būti nušautas.Mirus warden'ui žaidimas automatiškai pasibaigia, nebent naujas warden'as jį pratęstu. Aukštyn - Žemyn. Žaidimas pradedamas žaisti warden'ui pasakius "Žaidžiame Aukštyn - Žemyn " arba "Dabar žaisime Aukštyn - Žemyn"(galima pradėti žaidima žaisti ir po betkurios kitos duotos warden'o komandos, PVZ: "po mano komandos GO pradėsime žaisti ....)" , kai warden'as pasako "Aukštyn", kaliniai privalo atsistoti, kai pasakoma "Žemyn", kaliniai turi atsitūpti. Prižiūrėtojas gali pasakyti "Atvirkščiai" ... Tuomet viskas apsiverčia aukštyn kojomis (Aukštyn = Tupti, Žemyn = Stoti). Komandos neatlikę arba suklydę kaliniai privalo būti nušauti.Mirus warden'ui žaidimas automatiškai pasibaigia, nebent naujas warden'as jį pratęstu. Klausimanija. Žaidimas pradedamas žaisti warden'ui pasakius "Žaidžiame Klausimanija" arba "Dabar žaisime Klausimanija"(galima pradėti žaidima žaisti ir po betkurios kitos duotos warden'o komandos, PVZ: "po mano komandos GO pradėsime žaisti ....). Kaliniai išrikiuojami tam tikroje vietoje ir jiems būna užduotas klausimas warden'o arba betkokio kito sargybinio, pirmas kalinys atsakes teisingai į pateikta klausimą(TEXT CHATE) žengia žingsi į prieki ir išsirenka viena iš kitų esančiu kalinių kuris bus nužudomas. Žaidimas tęsiamas kol lieka vienas arba du kaliniai, nebent warden'as nutraukia žaidima ankščiau. Mirus warden'ui žaidimas automatiškai pasibaigia, nebent naujas warden'as jį pratęstu. Žaidimas 1,2,3. Žaidimas pradedamas žaisti warden'ui pasakius "Žaidžiame žaidimą 1,2,3" arba "Dabar žaisime 1,2,3"(galima pradėti žaidima žaisti ir po betkurios kitos duotos warden'o komandos, PVZ: "po mano komandos GO pradėsime žaisti ....).Warden'as, vedantis dieną, pasako, koks skaičius atitinka kokią komandą. Pavyzdžiui 1 - pašokti, 2 - tūpti, 3 - atsistoti (Galima pridėti ir daugiau skaičių, bet žaidimo pavadinimas nuo to nesikeičia). Tada prižiūrėtojas sako tuos skaičius ir tikrina, ar žaidėjai teisingai atlieka reikiamas komandas. Suklydę, neatlikę veiksmo arba atlikę nereikalinga veiksmą kaliniai turi būti nušaunami. Warden'as taip pat gali pridėti taisyklę, kad paskutinis atlikęs komandą būtų nušaunamas. (Žaidimo metu sukinėtis galima, nebent būtų uždraudęs warden'as.) Pašok ir įpjauk. Žaidimas pradedamas žaisti warden'ui pasakius "Žaidžiame Pašok ir įpjauk" arba "Dabar žaisime Pašok ir įpjauk"(galima pradėti žaidima žaisti ir po betkurios kitos duotos warden'o komandos, PVZ: "po mano komandos GO pradėsime žaisti ....).Warden'as išrenka siena ir išrikiuoja kalinius, tada kiekvienas kalinys kviečiamas prie sienos ir privalo pašokti ir įpjauti kuo aukščiau ir taip su visais kitais likusiais kaliniais. Žemiausiai įpjoves kalinys būna nužudomas, išgyvenusiu skaičių nustato warden'as. (Žaidimo metu galima sukinėti pelytę nebent būtu uždraudes warden'as.)Mirus warden'ui žaidimas automatiškai pasibaigia, nebent naujas warden'as jį pratęstu. Medžioklė. Žaidimas pradedamas žaisti warden'ui pasakius "Žaidžiame Medžiokle" arba "Dabar žaisime medžiokle"(galima pradėti žaidima žaisti ir po betkurios kitos duotos warden'o komandos, PVZ: "po mano komandos GO pradėsime žaisti ....).Kaliniai suvaromi į žemėlapyje esantį baseiną ir jame gali laisvai plaukioti, bet negali iš jo išlipti, tada wardenui davus komanda GO, kaliniai privalo nerti po vandeniu ir stengtis kuo ilgesni laiko tarpą išbūti po vandeniu. Kaliniui pritrūkus oro jis gali išnerti jo įkvėpti, bet tuo tarpu esantis warden'as per šį žaidimą gali šaudyti į kiekviena išnėrusi kalinį, po vandeniu esančius kalinius warden'as šaudyti NEGALI. Žaidžiama kol išgyvens vienas kalinys arba warden'ui ankščiau pabaigus šį žaidimą.(BASEINAS NEGALI BŪTI PERMATOMAS ARBA LABAI MAŽAS KUR KALINIAI NEGALĖTU PASISLĖPTI.) Tiesa arba Melas. Žaidimas pradedamas žaisti warden'ui pasakius "Žaidžiame Tiesa arba Melas" arba "Dabar žaisime Tiesa arba Melas"(galima pradėti žaidima žaisti ir po betkurios kitos duotos warden'o komandos, PVZ: "po mano komandos GO pradėsim žaisti ....).Warden'as išrenka dvi platformas viena pusė reikštu Tiesa, o kita Mela. Waden'ui uždavus klausima pvz: "Ar tiesa, kad M4A1-S turi 25 kulkas vienoje apkaboje?"Kaliniai privalo stoti ten kur tiesa, kaliniui atsistojus į platforma kuri buvo paskirta kaip melui privalo būti be perspėjimo nušauti.Žaidžiama kol išgyvens vienas kalinys arba warden'ui ankščiau pabaigus šį žaidimą.(Žaidimo metu galima sukinėti pelytę nebent būtu uždraudes warden'as.)Mirus warden'ui žaidimas automatiškai pasibaigia, nebent naujas warden'as jį pratęstu. PAAIŠKINIMAI: Susišaldyti - reiškia privalote neliesti nei pelės nei klaviatūros. Žaisime/Žaidžiame - Warden'ui pasakius žaisime neprivalote klausyti duoto žaidimo komandų kadangi nepasakė kada žaisime, o pasakius žaidžiame privalote klausyti jo duodamų žaidimo komandų. Seksite/Sekite - Warden'ui pasakius seksite neprivalote jo klausyti kadangi nepasakė kada sekti jį. Pasakius sekite privalote klausyti jo duodamos komandos. Einate/Bėgate -Warden'ui pasakius einate vadinasi privalote eiti su shift, jei warden'as pasako bėgate vadinasi galite bėgti. Durys/Grotos - Jei žemėlapyje yra durys ir grotos privalote atlikti komanda būtinai ten kur wardenas pasakė. PVZ: susišaldykite prie grotu, jei susišaldėte prie duru būsite be perspėjimo nušauti.
  4. TEMA PAPILDYTA: JAILBREAK DIENOS IR TAISYKLĖS Pasalūno diena Per šią dieną prižiūrėtojai išsilaksto ir išsislapsto po visą žemėlapį. O kaliniai turi nušauti prižiūrėtojus arba sukilti prieš vieni kitus. Per šią dieną galima naudoti visus ginklus, granatas, žemėlapyje esančias pagalbines priemones, gydytis, būti vienoje vietoje - "Campinti" ir t.t Šios dienos tikslas laimėti prieš prižiūrėtojus arba sukilus nužudyti kalinčius kolegas. Prižiūrėtojai gali laisvai judėti po visą žemėlapį ir šaudyti kalinius. Išlikęs paskutinis kalinys rašo !lr. Draudžiama mirusiems pasakinėti informaciją, kur slepiasi gyvieji, kiek gyvybių turi, kur konkrečiai yra kalinys/prižiūrėtojas ir t.t. Per šią dieną boksas yra įjungiamas nuo kamerų atsidarymo praėjus ne mažiau nei 30 sek. Jeigu prieš bokso įjungimą yra nužudomas kalinys arba prižiūrėtojas, žudikui dovanojamas 60 min banas. Jeigu prižiūrėtojas kaip nors sužeidžia kalinį prieš įjungiant boksą, jį galima nušauti arba nuslayinti. Prižiūrėtojas privalo pasakyti kada bus įjungtas boksas ir tik nuo bokso įjungimo galima pradėti šaudytis. Mirus vyr. Prižiūrėtojui diena tęsiama automatiškai. Talentų diena Per šią dieną visi kaliniai yra nuvedami į tam tikrą vietą arba salę priklausomai nuo map'o ir išrikiuojami eilute. Kiekvienas kalinys yra kviečiamas į priekį ir privalo parodyti savo talentą [Dainavimas, šokimas, piešimas ar betkoks kitas talentas]. Warden'as su sargybiniais vertina kiekvieno kalinio talentą ir atsižvelgiant kiek + arba - surenka kalinys jis pereina į kitą etapą.[Pavizdys: Jeigu yra Warden'as ir 3 sargybiniai, kaliniui surinkus 3 pliusus jis patenka į kitą etapą, surinkus 3 minusus jis miršta ir nepatenka į sekantį etapą(etapų skaičius priklausys nuo kalinių esamo kiekio), JEIGU KALINYS SURENKA VIENODĄ SKAIČIŲ + ir - WARDEN'AS PATS SPRENDŽIA AR PATENKA KALINYS Į KITĄ ETAPĄ!]. Per šią dieną draudžiama kitiems kaliniams trugdyti rodyti savo talentą kaliniui kuris yra išėjas į priekį ir rodo savo talentą - būsite be perspėjimo nušautas už betkokį trugdymą ar garso išleidimą talento pasirodymo metu. Mirus warden'ui talentų metu, diena automatiškai tęsiama ir ją veda deputy kuris patampa warden'u. Talentus laimėjas kalinys gali pasirinkti sekantį round free dieną arba galimybę rašyti !lr. Laisva diena (Free Day) Per šią dieną visi kaliniai yra paleidžiami į laisvę ir gali veikti ką tik nori.CT gali nušauti tik tuos kalinius, kurie yra rebeliai ir į juos šaudo arba tuos, kurie įžengė į gun roomą. Diena gali baigti galima ne ankščiau kaip 05:00 iki round'o pabaigos. Kamerų diena Warden gal iskirti šią dieną tik retais atvejais, jei iki tol kaliniai smarkiai prasiženginėja. Tuomet kameros neatidaromos, warden turi duoti komandą, kuri galios visos kamerų dienos metu. Pvz.: Tupite kamerų galiniuose kampuose ir nejudate". Prižiūrėtojas eina per kameras ir tikrina ar visi kaliniai klauso jo nurodymų. Kamerų diena baigiasi, kai prižiūrėtojas ją baigia. Per šią dieną tiesioginės komandos, žaidimai, kitos komandos negalioja, išskyrus dienos užbaigimo komandą. Prižiūrėtojui draudžiama įeiti į kamerą, provokuoti žaidėjus. warden'ui mirus per kamerų dieną, diena automatiškai baigiama. Pirma ir paskutinė reakcija Žaidimo tikslas atidžiai ir reikalui esant komandą atlikti kuo greičiau. Žaidimas pradedamas nuo komandos - "Žaidžiam žaidimą pirma ir paskutinė reakcija". Po šios komandos žaidėjai gali laisvai sukinėtis, iki pirmos duotos komandos. Žaidimo eigos paaiškinimas, PVZ: Pasakius PIRMA reakcija tūpt - Pirmas atsitūpęs kalinys miršta. Pasakius PASKUTINĖ reakcija tūpt - Paskutinis atsitūpes kalinys miršta. Taipogi kaliniai neįvykdę komandos per 3-5sek. būna nušauti. Žaidimas užbaigiamas wardenui pasakius "Baigiame žaisti žaidimą Pirma ir paskutinė reakcija. Gaudynės Pradedant šią dieną warden'as privalo kaliniams duoti mažiausiai 25sek. laiko išsibėgioti (laikas skaičiuojamas nuo kamerų atidarymo). Prižiūrėtojai tuo tarpu turi būti gunroome, kol negaudoma, galima šaudyti kalinius įėjusius į gunroom. Kai diena jau prasideda, warden'as privalo duoti įspėjimą, jog medžioklė prasideda. Prižiūrėtojai gali naudotis tik peiliu ir privalo gaudyti kalinius. Kaliniai negali priešintis jokiais gun, slėptis ar campinti vienoje vietoje. Vienoje vietoje kalinys gali išbūti daugiausiai 3 sek. Šokinėjimas vietoje ar kitoks maivymasis nėra skaitomas kaip judėjimas. Per šią dieną negalioja tiesioginės komandos, žaidimai. Likus vienam kaliniui yra žaidžiamas !lr. Kitu atveju, jei pasibaigus laikui lieka daugiau nei vienas kalinys, yra vedama paprasta diena. Wardenui mirus gaudynių metu, diena tęsiama automatiškai. Kaliniui pasipriešinus per gaudynes gaunama tam tikra bausmė! Slėpynės Kaliniams yra duodamas laiko tarpas pasislėpti (mažiausiai 60 sek. nuo kamerų atidarymo). Per duotą laiką, kol kaliniai slepiasi, prižiūrėtojai privalo likti gunroome ir negali žiūrėti per duris ar langus kur slepiasi kaliniai. Kalinius, įėjusius į gunroom, kol policininkai dar neieško, galima nušauti. Per šią dieną prižiūrėtojai ieško jūsų naudodami ginklus, o kaliniai turi teisę priešintis tik su peiliu. Per šią dieną tiesioginės komandos negalioja. Jokie žaidėjai negali pasakinėti, kur yra kiti. Likus vienam kaliniui yra žaidžiamas !lr. *Warden'ui mirus slepynių metu, diena tęsiama automatiškai. Kaliniui panaudojus šaunamąjį ginklą per slėpynes duodama tam tikra nustatyta bausmė! Negalima slėptis ten, kur CT negalėtų jūsų pasiekti! Zombių diena Per šią dieną prižiūrėtojai privalo apsiginti nuo tupinčių ar lėtai vaikščiojančių kalinių. Kaliniai gali naudoti tik peilius. Kaliniai per šią dieną privalo gaudyti pareigūnus. Šokinėti kaliniams per Zombių dieną yra draudžiama. Prižiūrėtojui pamačius, kad kalinys bėga, šokinėja ar užlipa ten, kur užlipti be pašokimo neįmanoma, galima jį nušauti. Prižiūrėtojai negali užlipti ten kur jų nepasiektų kaliniai. Pasibaigus laikui visus rebel‘ius galima nušauti ir toliau yra vedama paprasta diena. Per šią dieną tiesioginės komandos negalioja. Warden'ui mirus zombių dienos metu, diena tęsiama automatiškai. Gydytis prižiūrėtojams zombių dienos metu draudžiama. Ryklio diena Visi kaliniai suvaromi į baseiną, jame jie gali laisvai judėti, bet iš jo išlipti negali. Vienas iš paskirtų prižiūrėtojų paskiriamas būti rykliu ir gaudo kalinius baseine su peiliu, tačiau jis gali juos pjaustyti tik su pirmuoju pelės mygtuku. Kaliniai šios dienos metu priešintis negali tik būnant baseino vandenyje. Baseinas negali būti mažas, jame turi būti daug laisvos vietos plaukiojimui. Kaliniui pasipriešinus per ryklio dieną būnant baseine – jį galima nušauti. Krabų diena Per šią dieną kaliniai vaikšto atsitūpę, atbulai, galima sustoti ir tupėti vietoje, atsistoti nėra leistina (nebent žaidėjas nekalba ir nori kažką parašyti (piknaudžiavimas tuom užtraukia atsakomybę būti nušautam). Šokinėjimas yra draudžiamas, pašokusį kalinį galima nušauti. Mirus Warden'ui, diena automatiškai tęsiama. T galima priešintis tik peiliu. CT negali būti ten, kur nepasiektų teroristai. Policininkams gydytis per šią dieną yra draudžiama. Saimonas sako Žaidimas pradedamas kai warden pasako "Žaidžiam žaidimą saimonas sako" (Jeigu warden pasako žaisim žaidimą saimonas sako pvz po kamerų grotų atidarymo tai iki kamerų grotų atidarymo žaidimas nebus žaidžiamas, žaidimas prasidės tik tada, kai atsidarys kamerų grotos) Prasidėjus žaidimui, warden, kuris pradėjo tą žaidimą turi parinkti saimoną pasakydamas "Saimonas sako, kad aš esu saimonas" ir tada žaidimas pilnai prasidėjo reikės vykdyti tik saimono komandas pvz "Saimonas sako Tūpt nejudėt" visi turėsit daryti tą komandą, jeigu pasakytų paprastai "Tūpt nejudėt" ir jūs atsitūpsit ir nejudėsit jūs būsit be jokio perspėjimo nušauti. (Žaidimą galima užbaigti tik saimonui pasakius, "Saimonas sako baigiam(-e) žaist(-i) žaidimą saimonas sako") [Taip pat per saimoną būtina vikdyti tik tai tas komandas kurias paminėjo saimonas, pvz "Saimonas sako sueikite į čia kur pašaudžiau ir susišaldykite" tai tie, kurie eidami pašoks ar įpjaus ar bet kokią kitą pašalinę komandą įvykdys bus nušauti be jokio perspėjimo] (Saimono žaidimui prasidėjus kaliniai visada turi likti savo vietose ir gali judinti tik pelytę iki kol neišgirdo pirmos saimono komandos)
  5. @Bullzai Paveiksliukas nušienautas iš google vaizdų laukų, bet pas save pasidarysime dar geresnių screenų @Echo Tikra tiesa, jei bus įdiegta kažkas naujo ar su laiku pastebėsime, kad žaidėjams kyla nauji klausimai ar neaiškumai - taisyklės bus pildomos. Tad forumo neapleiskite ir sekite naujienas.
  6. Išklausėme Jūsų norus ir atidarome JailBreak CSGO serverį! IP: cs.vimo.lt:27018 - ĮSIDĖKITE Į FAVORITUS SVARBU - TAISYKLĖS (bus papildytos) 1. Serveryje, kaip įprasta, galioja Vimo.lt tvarkos taisyklės. Plačiau - https://vimo.lt/rules/ 2. Oficialiūs Vimo.lt Prižiūrėtojai gali padėti priimti sprendimus, kilus konfliktams ar priimamt bausmių sprendimus. 3. Jei nesupranti žaidimo taisyklių – eik į T komandą ir persiskaityk taisykles! 4. Jei administratorius permetė tave į kitą komandą – joje ir lik! 5. CT negali žudyti kalinių be priežasties! 6. CT privalo turėti mikrofoną! (kai serveryje nėra žaidėjų turinčių mikrofoną – įsigalioja Freeday). 7. T savo kalbomis negali pertraukinėti duodančių nurodymus CT. 8. CT negali campinti CT gun room‘e ir ventiliacijos angose, vedančiose į CT gun room‘ą. (nebent būtų žaidžiamos slėpynės ir CT turėtų laukti gun room'e). 9. Jei po paskutinės komandos 60 sek. neduodami nauji nurodymai – įsigalioja Freeday. 10. CT būtinai turi įspėti kalinius prieš juos nužudydami – nebent kalinys yra rebelis! Įspėti galima balsu arba !warn komanda. Patogiausia - bind KEY sm_warn. Įspėti reikia žiūrint į kalinį. 11. CT privalo atidaryti kameras per 60 sek! 12. Jei CT prieš atidarydami kameras kaliniams neduoda nurodymų – įsigalioja Freeday. 13. CT negali kaliniams liepti likti kamerose arba eiti atgal į kameras. 14. CT negali liepti kaliniams padaryti kažką, kas juos nužudytų (pvz. nušokti nuo aukšto pastato). 15. CT gali kaliniams liepti susišaldyti. Tačiau duotas naujas nurodymas automatiškai atšaukia susišaldymą. 16. Privaloma palikti vieną kalinį gyvą. Dieną laimėjęs kalinys privalo rašyti !lr- ši komanda leidžia sužaisti pasirinktus minigame su sargybiniais 1v1. 17. CT negali beitinti kalinių. CT negali duoti ginklų kaliniams. 18. Jeigu T išeina iš kameros anskčiau kamerų atidarymo - jį galima nušauti. 19. Jei kalinys laiko ginklą ir taikosi į sargą - sargas turi teisę nušauti kalinį be įspėjimo! 20. Jei kalinys buvo įspėtas ir išmetė ginklą, tačiau jį vėl paėmė - kalinys gali būti nušautas. 21. Prižiūrėtojams draudžiama vesti tokią pačią dieną daugiau nei 3 kartus iš eilės. 22. Warden gali kurti savo žaidimus ar dienas, svarbiausia, kad taisyklės būtų logiškos ir sąžiningos visų žaidėjų atžvilgiu. Taisykles privaloma paaiškinti. 23. CT padaręs freekill turi nusižudyti kitą round – nebent kalinys jam atleidžia. 24. Jei serveryje yra 3 ar daugiau CT, vienas CT žaidėjas gali būti warden'u ne daugiau kaip 3 kartus iš eilės. Tuomet warden turi keistis. 25. Negalima trukdyti vesti dienos (šaukti į mikrofoną, leisti muziką, be perstojo kalbėti wardenui vedant dieną, duodant komandas). 26. Likus paskutiniam žaidėjui tiesioginės komandos jam nebegalioja. (Išimtis - jei visi žaidėjai turėjo įveikti kokią nors kliūtį, trasą ar panašiai, pvz. pereiti minų lauką. Tokiu atveju paskutinis likęs žaidėjas laikomas dienos laimėtoju tik perėjęs trasą arba įvykdęs užduotį) 27. Mapo klaidų išnaudojimas, buginimas ar lipimas ant map yra draudžiamas. 28. Prižiūrėtojai, taip pat ir teroristai negali duoti netikrų warden komandų (apsimesti Wardenu/Saimonu). 29. Pareigūnai negali kažkur bėgioti po mapą šiaip sau. 30. Wardenas privalo paaiškinti visus savo nurodymus aiškiai ir lėtai. 31. Pareigūnas padaręs freekill turi duoti laisvą dieną nužudytam kaliniui arba visiems kaliniaims kitą round‘ą, jeigu galimybės kitą round‘ą duoti freeday nėra, pareigūnas privalo nusižudyti roundo pradžioje (nebent žaidėjas sutinka palaukti iki kito round). 32. Draudžiama per specialias dienas imti, naudoti props'us (daiktus, teleportus ir kitus objektus esančius žemėlapyje), kurie žaidėjui suteiktų pranašumą prieš kitus (duotų gravity, speedą ar panašiai. HP imti leidžiama, jeigu to nedraudžia parinktos dienos taisyklės). 33. Serveryje draudžiami nickai iš simbolių, kurių nerodo cs go ir steam. (Nickas turi būti toks, kad būtų galima perskaityti) Pažeidus taisykles CT gali užsitraukti 60 min. CTBAN, kartojantis pažeidimams – bausmės griežtėja ir gali siekti dienos, savaitės ar kai kuriais atvejais net permanent CTBAN. Galutinius griežtus sprendimus priima oficialūs Vimo.lt Prižiūrėtojai. JAILBREAK DIENOS IR TAISYKLĖS Pasalūno diena Per šią dieną prižiūrėtojai išsilaksto ir išsislapsto po visą žemėlapį. O kaliniai turi nušauti prižiūrėtojus arba sukilti prieš vieni kitus. Per šią dieną galima naudoti visus ginklus, granatas, žemėlapyje esančias pagalbines priemones, gydytis, būti vienoje vietoje - "Campinti" ir t.t Šios dienos tikslas laimėti prieš prižiūrėtojus arba sukilus nužudyti kalinčius kolegas. Prižiūrėtojai gali laisvai judėti po visą žemėlapį ir šaudyti kalinius. Išlikęs paskutinis kalinys rašo !lr. Draudžiama mirusiems pasakinėti informaciją, kur slepiasi gyvieji, kiek gyvybių turi, kur konkrečiai yra kalinys/prižiūrėtojas ir t.t. Per šią dieną boksas yra įjungiamas nuo kamerų atsidarymo praėjus ne mažiau nei 30 sek. Jeigu prieš bokso įjungimą yra nužudomas kalinys arba prižiūrėtojas, žudikui dovanojamas 60 min banas. Jeigu prižiūrėtojas kaip nors sužeidžia kalinį prieš įjungiant boksą, jį galima nušauti arba nuslayinti. Prižiūrėtojas privalo pasakyti kada bus įjungtas boksas ir tik nuo bokso įjungimo galima pradėti šaudytis. Mirus vyr. Prižiūrėtojui diena tęsiama automatiškai. Talentų diena Per šią dieną visi kaliniai yra nuvedami į tam tikrą vietą arba salę priklausomai nuo map'o ir išrikiuojami eilute. Kiekvienas kalinys yra kviečiamas į priekį ir privalo parodyti savo talentą [Dainavimas, šokimas, piešimas ar betkoks kitas talentas]. Warden'as su sargybiniais vertina kiekvieno kalinio talentą ir atsižvelgiant kiek + arba - surenka kalinys jis pereina į kitą etapą.[Pavizdys: Jeigu yra Warden'as ir 3 sargybiniai, kaliniui surinkus 3 pliusus jis patenka į kitą etapą, surinkus 3 minusus jis miršta ir nepatenka į sekantį etapą(etapų skaičius priklausys nuo kalinių esamo kiekio), JEIGU KALINYS SURENKA VIENODĄ SKAIČIŲ + ir - WARDEN'AS PATS SPRENDŽIA AR PATENKA KALINYS Į KITĄ ETAPĄ!]. Per šią dieną draudžiama kitiems kaliniams trugdyti rodyti savo talentą kaliniui kuris yra išėjas į priekį ir rodo savo talentą - būsite be perspėjimo nušautas už betkokį trugdymą ar garso išleidimą talento pasirodymo metu. Mirus warden'ui talentų metu, diena automatiškai tęsiama ir ją veda deputy kuris patampa warden'u. Talentus laimėjas kalinys gali pasirinkti sekantį round free dieną arba galimybę rašyti !lr. Laisva diena (Free Day) Per šią dieną visi kaliniai yra paleidžiami į laisvę ir gali veikti ką tik nori.CT gali nušauti tik tuos kalinius, kurie yra rebeliai ir į juos šaudo arba tuos, kurie įžengė į gun roomą. Diena gali baigti galima ne ankščiau kaip 05:00 iki round'o pabaigos. Kamerų diena Warden gal iskirti šią dieną tik retais atvejais, jei iki tol kaliniai smarkiai prasiženginėja. Tuomet kameros neatidaromos, warden turi duoti komandą, kuri galios visos kamerų dienos metu. Pvz.: Tupite kamerų galiniuose kampuose ir nejudate". Prižiūrėtojas eina per kameras ir tikrina ar visi kaliniai klauso jo nurodymų. Kamerų diena baigiasi, kai prižiūrėtojas ją baigia. Per šią dieną tiesioginės komandos, žaidimai, kitos komandos negalioja, išskyrus dienos užbaigimo komandą. Prižiūrėtojui draudžiama įeiti į kamerą, provokuoti žaidėjus. warden'ui mirus per kamerų dieną, diena automatiškai baigiama. Pirma ir paskutinė reakcija Žaidimo tikslas atidžiai ir reikalui esant komandą atlikti kuo greičiau. Žaidimas pradedamas nuo komandos - "Žaidžiam žaidimą pirma ir paskutinė reakcija". Po šios komandos žaidėjai gali laisvai sukinėtis, iki pirmos duotos komandos. Žaidimo eigos paaiškinimas, PVZ: Pasakius PIRMA reakcija tūpt - Pirmas atsitūpęs kalinys miršta. Pasakius PASKUTINĖ reakcija tūpt - Paskutinis atsitūpes kalinys miršta. Taipogi kaliniai neįvykdę komandos per 3-5sek. būna nušauti. Žaidimas užbaigiamas wardenui pasakius "Baigiame žaisti žaidimą Pirma ir paskutinė reakcija. Gaudynės Pradedant šią dieną warden'as privalo kaliniams duoti mažiausiai 25sek. laiko išsibėgioti (laikas skaičiuojamas nuo kamerų atidarymo). Prižiūrėtojai tuo tarpu turi būti gunroome, kol negaudoma, galima šaudyti kalinius įėjusius į gunroom. Kai diena jau prasideda, warden'as privalo duoti įspėjimą, jog medžioklė prasideda. Prižiūrėtojai gali naudotis tik peiliu ir privalo gaudyti kalinius. Kaliniai negali priešintis jokiais gun, slėptis ar campinti vienoje vietoje. Vienoje vietoje kalinys gali išbūti daugiausiai 3 sek. Šokinėjimas vietoje ar kitoks maivymasis nėra skaitomas kaip judėjimas. Per šią dieną negalioja tiesioginės komandos, žaidimai. Likus vienam kaliniui yra žaidžiamas !lr. Kitu atveju, jei pasibaigus laikui lieka daugiau nei vienas kalinys, yra vedama paprasta diena. Wardenui mirus gaudynių metu, diena tęsiama automatiškai. Kaliniui pasipriešinus per gaudynes gaunama tam tikra bausmė! Slėpynės Kaliniams yra duodamas laiko tarpas pasislėpti (mažiausiai 60 sek. nuo kamerų atidarymo). Per duotą laiką, kol kaliniai slepiasi, prižiūrėtojai privalo likti gunroome ir negali žiūrėti per duris ar langus kur slepiasi kaliniai. Kalinius, įėjusius į gunroom, kol policininkai dar neieško, galima nušauti. Per šią dieną prižiūrėtojai ieško jūsų naudodami ginklus, o kaliniai turi teisę priešintis tik su peiliu. Per šią dieną tiesioginės komandos negalioja. Jokie žaidėjai negali pasakinėti, kur yra kiti. Likus vienam kaliniui yra žaidžiamas !lr. *Warden'ui mirus slepynių metu, diena tęsiama automatiškai. Kaliniui panaudojus šaunamąjį ginklą per slėpynes duodama tam tikra nustatyta bausmė! Negalima slėptis ten, kur CT negalėtų jūsų pasiekti! 1. Per slėpyniu dieną pareigūnams yra draudžiama healintis. 2. Pareigūnai negali naudoti tactical granatų. Zombių diena Per šią dieną prižiūrėtojai privalo apsiginti nuo tupinčių ar lėtai vaikščiojančių kalinių. Kaliniai gali naudoti tik peilius. Kaliniai per šią dieną privalo gaudyti pareigūnus. Šokinėti kaliniams per Zombių dieną yra draudžiama. Prižiūrėtojui pamačius, kad kalinys bėga, šokinėja ar užlipa ten, kur užlipti be pašokimo neįmanoma, galima jį nušauti. Prižiūrėtojai negali užlipti ten kur jų nepasiektų kaliniai. Pasibaigus laikui visus rebel‘ius galima nušauti ir toliau yra vedama paprasta diena. Per šią dieną tiesioginės komandos negalioja. Warden'ui mirus zombių dienos metu, diena tęsiama automatiškai. Gydytis prižiūrėtojams zombių dienos metu draudžiama. Ryklio diena Visi kaliniai suvaromi į baseiną, jame jie gali laisvai judėti, bet iš jo išlipti negali. Vienas iš paskirtų prižiūrėtojų paskiriamas būti rykliu ir gaudo kalinius baseine su peiliu, tačiau jis gali juos pjaustyti tik su pirmuoju pelės mygtuku. Kaliniai šios dienos metu priešintis negali tik būnant baseino vandenyje. Baseinas negali būti mažas, jame turi būti daug laisvos vietos plaukiojimui. Kaliniui pasipriešinus per ryklio dieną būnant baseine – jį galima nušauti. Krabų diena Per šią dieną kaliniai vaikšto atsitūpę, atbulai, galima sustoti ir tupėti vietoje, atsistoti nėra leistina (nebent žaidėjas nekalba ir nori kažką parašyti (piknaudžiavimas tuom užtraukia atsakomybę būti nušautam). Šokinėjimas yra draudžiamas, pašokusį kalinį galima nušauti. Mirus Warden'ui, diena automatiškai tęsiama. T galima priešintis tik peiliu. CT negali būti ten, kur nepasiektų teroristai. Policininkams gydytis per šią dieną yra draudžiama. Saimonas sako Žaidimas pradedamas kai warden pasako "Žaidžiam žaidimą saimonas sako" (Jeigu warden pasako žaisim žaidimą saimonas sako pvz po kamerų grotų atidarymo tai iki kamerų grotų atidarymo žaidimas nebus žaidžiamas, žaidimas prasidės tik tada, kai atsidarys kamerų grotos) Prasidėjus žaidimui, warden, kuris pradėjo tą žaidimą turi parinkti saimoną pasakydamas "Saimonas sako, kad aš esu saimonas" ir tada žaidimas pilnai prasidėjo reikės vykdyti tik saimono komandas pvz "Saimonas sako Tūpt nejudėt" visi turėsit daryti tą komandą, jeigu pasakytų paprastai "Tūpt nejudėt" ir jūs atsitūpsit ir nejudėsit jūs būsit be jokio perspėjimo nušauti. (Žaidimą galima užbaigti tik saimonui pasakius, "Saimonas sako baigiam(-e) žaist(-i) žaidimą saimonas sako") [Taip pat per saimoną būtina vikdyti tik tai tas komandas kurias paminėjo saimonas, pvz "Saimonas sako sueikite į čia kur pašaudžiau ir susišaldykite" tai tie, kurie eidami pašoks ar įpjaus ar bet kokią kitą pašalinę komandą įvykdys bus nušauti be jokio perspėjimo] (Saimono žaidimui prasidėjus kaliniai visada turi likti savo vietose ir gali judinti tik pelytę iki kol neišgirdo pirmos saimono komandos). ***** Diena Ir naktis. Žaidimas pradedamas žaisti warden'ui pasakius "Žaidžiame Diena ir naktis" arba "Dabar žaisime Diena ir naktis(galima pradėti žaidima žaisti ir po betkurios kitos duotos warden'o komandos, PVZ: "po mano komandos GO pradėsime žaisti ....)", žaidimo taisyklės labai paprastos, warden'ui pasakius Diena visi kaliniai privalo žiūrėti į viršų, pasakius naktis į apačia, warden'ui davus komanda "ATVIRKŠČIAI" viskas keičiasi, vadinasi pasakius warden'ui Diena privalote žiūrėti į apačia, o pasakius naktis privalote žiūrėti į viršu. Kaliniui atlikti veiksmą duodama 3sekundės, neatlikus veiksmo per 3 sekundes arba suklydus komanda kalinys be perspėjimo privalo būti nušautas.Mirus warden'ui žaidimas automatiškai pasibaigia, nebent naujas warden'as jį pratęstu. Aukštyn - Žemyn. Žaidimas pradedamas žaisti warden'ui pasakius "Žaidžiame Aukštyn - Žemyn " arba "Dabar žaisime Aukštyn - Žemyn"(galima pradėti žaidima žaisti ir po betkurios kitos duotos warden'o komandos, PVZ: "po mano komandos GO pradėsime žaisti ....)" , kai warden'as pasako "Aukštyn", kaliniai privalo atsistoti, kai pasakoma "Žemyn", kaliniai turi atsitūpti. Prižiūrėtojas gali pasakyti "Atvirkščiai" ... Tuomet viskas apsiverčia aukštyn kojomis (Aukštyn = Tupti, Žemyn = Stoti). Komandos neatlikę arba suklydę kaliniai privalo būti nušauti.Mirus warden'ui žaidimas automatiškai pasibaigia, nebent naujas warden'as jį pratęstu. Klausimanija. Žaidimas pradedamas žaisti warden'ui pasakius "Žaidžiame Klausimanija" arba "Dabar žaisime Klausimanija"(galima pradėti žaidima žaisti ir po betkurios kitos duotos warden'o komandos, PVZ: "po mano komandos GO pradėsime žaisti ....). Kaliniai išrikiuojami tam tikroje vietoje ir jiems būna užduotas klausimas warden'o arba betkokio kito sargybinio, pirmas kalinys atsakes teisingai į pateikta klausimą(TEXT CHATE) žengia žingsi į prieki ir išsirenka viena iš kitų esančiu kalinių kuris bus nužudomas. Žaidimas tęsiamas kol lieka vienas arba du kaliniai, nebent warden'as nutraukia žaidima ankščiau. Mirus warden'ui žaidimas automatiškai pasibaigia, nebent naujas warden'as jį pratęstu. Žaidimas 1,2,3. Žaidimas pradedamas žaisti warden'ui pasakius "Žaidžiame žaidimą 1,2,3" arba "Dabar žaisime 1,2,3"(galima pradėti žaidima žaisti ir po betkurios kitos duotos warden'o komandos, PVZ: "po mano komandos GO pradėsime žaisti ....).Warden'as, vedantis dieną, pasako, koks skaičius atitinka kokią komandą. Pavyzdžiui 1 - pašokti, 2 - tūpti, 3 - atsistoti (Galima pridėti ir daugiau skaičių, bet žaidimo pavadinimas nuo to nesikeičia). Tada prižiūrėtojas sako tuos skaičius ir tikrina, ar žaidėjai teisingai atlieka reikiamas komandas. Suklydę, neatlikę veiksmo arba atlikę nereikalinga veiksmą kaliniai turi būti nušaunami. Warden'as taip pat gali pridėti taisyklę, kad paskutinis atlikęs komandą būtų nušaunamas. (Žaidimo metu sukinėtis galima, nebent būtų uždraudęs warden'as.) Pašok ir įpjauk. Žaidimas pradedamas žaisti warden'ui pasakius "Žaidžiame Pašok ir įpjauk" arba "Dabar žaisime Pašok ir įpjauk"(galima pradėti žaidima žaisti ir po betkurios kitos duotos warden'o komandos, PVZ: "po mano komandos GO pradėsime žaisti ....).Warden'as išrenka siena ir išrikiuoja kalinius, tada kiekvienas kalinys kviečiamas prie sienos ir privalo pašokti ir įpjauti kuo aukščiau ir taip su visais kitais likusiais kaliniais. Žemiausiai įpjoves kalinys būna nužudomas, išgyvenusiu skaičių nustato warden'as. (Žaidimo metu galima sukinėti pelytę nebent būtu uždraudes warden'as.)Mirus warden'ui žaidimas automatiškai pasibaigia, nebent naujas warden'as jį pratęstu. Medžioklė. Žaidimas pradedamas žaisti warden'ui pasakius "Žaidžiame Medžiokle" arba "Dabar žaisime medžiokle"(galima pradėti žaidima žaisti ir po betkurios kitos duotos warden'o komandos, PVZ: "po mano komandos GO pradėsime žaisti ....).Kaliniai suvaromi į žemėlapyje esantį baseiną ir jame gali laisvai plaukioti, bet negali iš jo išlipti, tada wardenui davus komanda GO, kaliniai privalo nerti po vandeniu ir stengtis kuo ilgesni laiko tarpą išbūti po vandeniu. Kaliniui pritrūkus oro jis gali išnerti jo įkvėpti, bet tuo tarpu esantis warden'as per šį žaidimą gali šaudyti į kiekviena išnėrusi kalinį, po vandeniu esančius kalinius warden'as šaudyti NEGALI. Žaidžiama kol išgyvens vienas kalinys arba warden'ui ankščiau pabaigus šį žaidimą.(BASEINAS NEGALI BŪTI PERMATOMAS ARBA LABAI MAŽAS KUR KALINIAI NEGALĖTU PASISLĖPTI.) Tiesa arba Melas. Žaidimas pradedamas žaisti warden'ui pasakius "Žaidžiame Tiesa arba Melas" arba "Dabar žaisime Tiesa arba Melas"(galima pradėti žaidima žaisti ir po betkurios kitos duotos warden'o komandos, PVZ: "po mano komandos GO pradėsim žaisti ....).Warden'as išrenka dvi platformas viena pusė reikštu Tiesa, o kita Mela. Waden'ui uždavus klausima pvz: "Ar tiesa, kad M4A1-S turi 25 kulkas vienoje apkaboje?"Kaliniai privalo stoti ten kur tiesa, kaliniui atsistojus į platforma kuri buvo paskirta kaip melui privalo būti be perspėjimo nušauti.Žaidžiama kol išgyvens vienas kalinys arba warden'ui ankščiau pabaigus šį žaidimą.(Žaidimo metu galima sukinėti pelytę nebent būtu uždraudes warden'as.)Mirus warden'ui žaidimas automatiškai pasibaigia, nebent naujas warden'as jį pratęstu. Ušlikimo diena Paskelbus šią dieną wardenas su kitais pareigūnais turi bėgti į žemėlapyje esantį healroomą ir privalo likti jame iki jų ieškojimo pradžios. Atsidarius kamerų grotom teroristai bėga i gunroomą ir renkasi savo ginklus. Praėjus 45 sekundėm po kamerų atidarymo yra įjungiamas boksas ir teroristai kovoja tarpusavyje. Jei iki pareigūnų ieškojimo laiko dar yra daugiau, nei vienas gyvas teroristas, pareigūnai gali eiti jų ieškoti ir juos šaudyti. Teroristai negali žudyti CT kol jie neina ieškoti kalinių, po to priešintis galima. T kurie įeina i healroom gali būti nušauti. Diena baigiasi likus vienam žaidėjui arba wardenui ją užbaigus. Wardenui mirus Hunger Games dienos metu, diena tęsiama automatiškai. Alias Žaidimas vyksta gan paprastai, vienas iš prižiūrėtojų sugalvoja žodį ir nesakydamas to žodžio šaknies turi visaip apibūdinti tą žodį. Leidžiama pasakyti spalvą, formą, dydį ar kitus daiktą apibūdinančius požymius. Pirmas atspėjęs žodį kalinys atskiriamas nuo kitų, toliau žaidžia tik likę. Kaliniai (nuo 1 iki 3, wardeno nuožiūra), kuriems nei karto nepavyko pirmam atspėti žodžio, miršta. Sugalvok sakinį Prižiūrėtojas, vedantis žaidimą, pasako žodį, tada kiekvienas kalinys paeiliui turi sugalvoti kuo įdomesnį sakinį su tuo žodžiu. Prižiūrėtojai renka įdomiausią sakinį, geriausią sakinį sugalvojęs žmogus patenka i kitą etapą (kiek bus etapų ir kiek kalinių pereis į kitą etapą, nustato prižiūrėtojas atsižvelgdamas į likusių gyvų kalinių skaičių). Žaidimo metu sukinėtis galima, nebent būtų uždraudęs prižiūrėtojas. PAAIŠKINIMAI: Susišaldyti - reiškia privalote neliesti nei pelės nei klaviatūros. Žaisime/Žaidžiame - Warden'ui pasakius žaisime neprivalote klausyti duoto žaidimo komandų kadangi nepasakė kada žaisime, o pasakius žaidžiame privalote klausyti jo duodamų žaidimo komandų. Seksite/Sekite - Warden'ui pasakius seksite neprivalote jo klausyti kadangi nepasakė kada sekti jį. Pasakius sekite privalote klausyti jo duodamos komandos. Einate/Bėgate -Warden'ui pasakius einate vadinasi privalote eiti su shift, jei warden'as pasako bėgate vadinasi galite bėgti. Durys/Grotos - Jei žemėlapyje yra durys ir grotos privalote atlikti komanda būtinai ten kur wardenas pasakė. PVZ: susišaldykite prie grotu, jei susišaldėte prie duru būsite be perspėjimo nušauti. (TAISYKLES PARENGTI PADĖJO: Echo, spiritas, mellowhype, Kingspaw) SERVERIS TEST STADIJOJE, TAD PRAŠOME ŠIOJE TEMOJE PRANEŠTI APIE BUGUS/KLAIDAS ir SIŪLYTI ŽEMĖLAPIUS. SUSITIKIME SERVERYJE!
  7. Kingspaw

    Dėl naujo jb mepo teisyklių

    Čia kalba eina ne apie baną prisijungimui į serverius, o apie draudimą jungtis į CT komandą. Ir kaip mellow pakomentavo, besiskundžiančiam asmeniui nebegalioja ir tas draudimas jau.
  8. Kingspaw

    Surfo mapo pasiulymas

    Būtų puiku, jei ir paminėtum daugiau pavadinimų tų populiarių map
  9. Kingspaw

    AKTUALU: Serverių siūlymai!

    Visiškai pritariu ir dar manau, jog būtų smagu KZ serveris su timeriu.
  10. Kingspaw

    AKTUALU: Serverių siūlymai!

    Laba diena, Mieli žaidėjai, jei matote, kad CSGO platformoje trūksta kokio nors modo LT serverio, kuris būtų paklausus - siūlykite. Kokius modus jums tenka žaisti su draugais offline serveriuose, nes tokio modo serverio tiesiog nėra? Išsakykite savo pastebėjimus ir norus, laikinkite patikusius kitų žaidėjų pasiūlymus! Su meile Kingspaw
  11. Kingspaw

    Bhop mapas

    Galbūt pasvarstysime apie bhop serverį, jei bus poreikis
  12. Kingspaw

    FreeBan

    Žaidėjas užblokuotas prižiūrėtojo @Echo, galbūs jis gali pakomentuoti priežastį.
  13. Kingspaw

    Perm ban uz fake cheatus

    Už fake cheats tikėjaisi fake ban? Tad pamoka kitiems, nefeikinkit cheatų, nes galit gauti ne fake baną. Manau nebėra priežasties čia daugiau diskutuoti, Bullzai parašė unban sąlygas.
  14. Kingspaw

    CS:GO Prižiūrėtojai ir info kandidatam

    Puiku geri norai ir noras prisidėti prie serverių priežiūros, tačiau priimame tik 17+ metų asmenis.
  15. Kingspaw

    Žodžių žaidimukas

    Kad
×